trevligt

jag vet att det uppdateras dåligt, men jag har som sagt varit, och är halvt sjuk!
har ingenting att uppdatera er om :-(
har varit en trevlig kväll, började med att jag var hemma från skolan såklart... det är ni väl vana med att höra nu, har ju varit hemma i två veckor från skolan!  och nu kan jag säga att det är vääääldigt tråkigt, så bli inte sjuk. haha
jag och pappa gjorde tacos ikväll, sen åkte vi till några bekanta och har precis kommit hem :-)
det blev en trevlig kväll tillslut, men jag känner nu att jag inte alls mår så bra som jag skulle vilja göra, men ska väl inte klaga något mer nu!
ska säga lycka till också faktiskt, till mattias som kör tävling imorgon :-) hoppas det går bra!
lycka till!

nu lägger jag mig och sover.


Kommentarer
Zerina

Jag som inte blivit ordentligt sjuk sedan jag gick i 6an (11 år sedan). En förbannelse när man desperat ville stanna hemma och gick i skolan!

2011-02-19 @ 02:53:44
URL: http://zerri.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0