my new life!

nu ska jag berätta lite hur mitt liv ser ut för tillfället och hur jag tillbringar mina vardagar! :)
har inte kunnat skriva tidigare för har inte fått någon egen dator ännu så använder bara min pojkväns, och han vill också använda den ibland.

har aldrig mått så bra som jag gör nu, det kan jag börja med att säga.
jag har världens bästa pojkvän jag också bor tillsammans med, och en annan tjej :)

flyttade hemifrån (första) gången i Augusti, den 7:e om jag inte minns helt fel, vi hittade  en lägenhet till mig i Gävle där jag också skulle plugga florist på gymnasiet.
tyvärr var det inte lika underbart att bo själv som jag trodde att det skulle vara, trivdes bra i lägenheten men inte med staden.. vågade inte gå ut själv och gå på kvällen för att det var mycket skumt folk ute.
pratade ihop mig med min pojkvän och tjejen han bor med, och flyttade ner till Anderstorp/Gislaved istället, och går på ett motorsportgymnasie!

har gått en vecka på det här gymnasiet i Anderstorp och jag trivs jättebra, och hade inte kunnat hitta något bättre :)

nu vet ni hur jag lever.
och mer kommer jag berätta i olika inlägg, för jag vet själv hur tråkigt det är att bara läsa allt i samma inlägg..
bara långtråkigt.

nu blir det söndagsmys med min älskade, för idag har vi varit tillsammans 1 månad, två chipspåsar, dipp och polly!
hade inte kunnat blivit bättre <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0