verkstad!

hello!
sovit gott min fina? :)
det har i alla fall jag gjort, älskar min säng.

ätit lite gröt nu på morgonen och ska nu göra oss klara inför ännu en ny vecka och en ny dag i skolan.
ska tillbringa den mesta delen i verkstaden idag tror jag, haha :)

ska försöka leta på några kläder att ha på mig nu, så vi hinner cykla till skolan, för det är pinsamt att komma försent.
har gjort ett tidsinställt inlägg, så ni får lite uppdatering, och det ska jag också bli bättre på att göra!
kanske slänger in något litet från telefonen senare, om jag har något viktigt att säga.

annars så hörs vi senare när jag kommer hem!
senare ska jag och erica in till Gislaved och gå på gymnastik, gissa om jag är glaaaad???? :D:D
rebecca kanske hänger på också, man vet aldrig vad den busiga tjejen hittar på!

PUSS/ I



Kommentarer
anette granegärd

Hej på dig, gumman min. De låter som du trivs,

och va kul att börja med gymnastiken igen, men kom ihåg knäna.. Kram

2011-09-05 @ 10:28:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0